• CruisePR organiseert zowel individuele als groepsreizen

    Wij kunnen de gehele organisatie van de persreizen op ons nemen. Één aanspreekpunt dat alles regelt.

  • CruisePR weet alles over cruisen
    door de jarenlange ervaring

    CruisePR weet als geen ander hoe u de juiste media moet inschakelen om cruises succesvol te maken.

  • CruisePR is hèt PR communicatiebureau

    Wij creëren meer bekendheid voor uw rederijen
    binnen en buiten de Benelux.

januari 2017 |
Persbericht 

Princess Cruises stapt over op de ‘Ocean Medallion’

De ervaren cruisers zijn gewend aan hun plastic kaart die ze bij inscheping ontvangen. Hiermee krijg je toegang tot je stateroom, kun je van en aan boord van je cruiseschip komen en er aan boord je uitgaven mee doen. Deze kaart wordt nu vervangen door een medaille die niet groter is dan een klein muntstuk en ongeveer 50 gram zal wegen. Hierdoor kan de passagier deze op alle mogelijke manieren meebrengen. Als sieraad om de pols, nek of in de broekzak. Dit zorgt ervoor dat de fysieke en digitale werelden worden samengebracht tot een unieke persoonlijke service, die tot voor kort voor onmogelijk werd gehouden.

Deze ‘Ocean Medallion’ kan kosteloos worden opgewaardeerd naar de ‘Ocean Compass’. Dit is gepersonaliseerde, digitale extra informatie die door de passagier in deze chip kan worden ingebracht, om hun cruise-ervaring nog verder te verbeteren. Beide bovenstaande mogelijkheden, gecombineerd met een onzichtbaar netwerk van sensoren en computeronderdelen op het gehele schip, bij de terminals en op de bestemmingen, zorgen gezamenlijk voor de zogenaamde “Experience Innovation Operating System” –xiOS en is gebaseerd op de zogenaamde ‘internet of things’-technologie.

De voordelen en mogelijkheden van deze medaille zijn veelzijdig: · Snellere in- en ontscheping in de havens; · De deur naar de stateroom gaat automatisch open als de passagier aan komt lopen; · De passagier vindt eenvoudig familie en vrienden op het schip en het helpt de passagier om zo snel mogelijk van punt A naar B te komen, zoals een gps in een auto; · Maakt het mogelijk om aankopen te doen, zonder dat hier extra handelingen met een kaart of papieren nodig zijn; · Verhoogt de service bij het eten, doordat het personeel weet van de voorkeuren voor eten en drinken zijn bij de passagier; · Passagiers kunnen aangeven hoe laat en waar ze hun drankje willen hebben; · Geeft toegang tot het interactieve entertainment aan boord; · Een sterk verbeterde interactie tussen de passagiers en het personeel.

Aanstaande november zal de Regal Princess van Princess Cruises de primeur hebben binnen de Carnival Corp. schepen. In 2018 volgen de Royal Princess en Caribbean Princess. De totale implementatie binnen de Princess Cruises vloot zal enkele jaren in beslag nemen.

Copyright 2018 CruisePR - Ontwerp en realisatie door Hellenique Art & Design B.V.